Pozycjonowanie Katowice: SEO dociera do każdego członka Twojej grupy docelowej
Usługi te obejmują dwie odrębne grupy odbiorców — właścicieli domów i właścicieli firm. Chociaż obaj odbiorcy chcą usług związanych z pielęgnacją trawnika, ich droga przez ścieżkę zakupową jest prawdopodobnie inna. Na przykład właściciel firmy prawdopodobnie ma inny zestaw pytań niż właściciel domu, jeśli chodzi o usługi związane z pielęgnacją i pielęgnacją trawnika.
SEO obniża koszty reklamy
SEO przynosi również korzyści Twojej firmie, obniżając koszty reklamy — a nawet wydatki marketingowe. Dzięki dobrze zaplanowanej strategii SEO Twoja firma może pozycjonować się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dla słów kluczowych o wysokiej wartości. Daje to Twojej firmie możliwość zmniejszenia wydatków na reklamę, a także ponownego zainwestowania ich w inne miejsce. Na przykład, zamiast prowadzić pięć kampanii PPC, możesz zdecydować się na przeprowadzenie dwóch, a następnie wykorzystać swoje oszczędności na rozszerzenie swojej strategii content marketingowej. SEO może zmniejszyć nie tylko wydatki na reklamę cyfrową, ale także tradycyjne koszty reklamy. Wiele firm odkrywa, często w ciągu pierwszego roku inwestycji w SEO, że jest to bardziej opłacalne niż tradycyjna reklama i marketing.
Właściciel firmy może nawet chcieć zestawu usług niedostępnych dla właścicieli domów, takich jak utrzymanie dużego stawu. Dzięki SEO możesz dotrzeć do każdej z tych grup odbiorców, kierując słowa kluczowe zgodnie z ich intencjami. Szybkim przykładem jest utworzenie strony usługowej kierowanej na słowo kluczowe „komercyjne usługi kształtowania krajobrazu” i innej strony usługowej dla słowa kluczowego „usługi kształtowania krajobrazu mieszkalnego”.
SEO rozwija Twoje lokalne działania marketingowe
Nawet jeśli prowadzisz lokalną firmę, która polega na transakcjach offline, SEO przynosi korzyści Twojej firmie. Ponieważ coraz więcej konsumentów zostaje właścicielami smartfonów, rośnie popularność wyszukiwania lokalnego. Wartość wyszukiwania lokalnego jest również ogromna, ponieważ 80 procent wyszukiwań lokalnych prowadzi do konwersji, co oznacza więcej biznesu dla Twojego sklepu. Jeśli nie inwestujesz w lokalne SEO, wykluczasz się z kupujących, którzy są gotowi do zakupu. Twoim konkurentom ułatwia to zdobywanie udziału w rynku, a także budowanie popularności w okolicy. Nie ułatwiaj im tego.